مقالات سئو
امروزه غذاساز یا همان بلندر از وسایل ضروری یک آشپزخانه محسوب میشود و به وسیله آن میتوان انواع مواد غذایی را به خوبی و در عرض مدت کوتاهی له و یا به قطعات ریز تبدیل نمود. بلندر از یک ظرف گود به همراه یک
...
آخرین مطالب انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
[Forum_Post_Title] [Forum_Post_Count_Answer] [Forum_Post_Hit] [Forum_Post_Last_Author]
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 - 17:05 توسط فرشته شکری

امروزه غذاساز یا همان بلندر از وسایل ضروری یک آشپزخانه محسوب میشود و به وسیله آن میتوان انواع مواد غذایی را به خوبی و در عرض مدت کوتاهی له و یا به قطعات ریز تبدیل نمود. بلندر از یک ظرف گود به همراه یک تیغه تیز تشکیل شده است که این تیغه ها میتوانند مواد غذایی را به خوبی خرد و ریز کنند. بلندر از محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم های خانه دار و همچنین آشپزخانه های صنعتی برخوردار است که همین موضوع آنرا در رده پر فروش ترین تجهیزات آشپزخانه قرار داده است.

انواع بلندر

انواع بلندر وجود دارد که از لحاظ کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از انواع بلندر که برای آشپزخانه های خانگی مورد استفاده قرار میگیرد بلندر خانگی نام دارد و میتواند حجم کمی از مواد غذایی را در طول روز برای مصرف خرد و له کند. در بیشتر آشپزخانه ها بلندر خانگی مورد استفاده قرار میگیرد و مطمئنا شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید از یک بلندر در آشپزخانه خود بهره میبرید. از انواع بلندر که تفاوت هایی از لحاظ گنجایش مخزن و قدرت موتور دارد بلندر صنعتی است. بلندر صنعتی دارای موتوری پر قدرت تر و همچنین یک مخزن با گنجایش بیشتر میباشد که برای آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

خرید بلندر

برای خرید بلندر ابتدا باید نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار دهید. در خرید بلندر ابتدا باید به نیاز و نوع مصرف خود توجه داشته باشید. برای خرید بلندر  نسبت به مصرف خود میتوانید بلندر غذا، بلندر بار و بلندر دستی را خریداری نمایید. با خرید بلندر غذا قادر خواهید بود تا به کمک تیغه های تیز آن انواع مواد غذایی را به راحتی خرد کرده و مورد استفاده قرار دهید. بلندر بار همانطور که از نامش نیز پیداست برای کافی شاپ ها و این دست صنوف مناسب میباشد. بلندر بار میتواند انواع آبمیوه، کوکتل میوه و نوشیدنی های مختلف را تهیه نماید. با خرید بلندر دستی میتوانید مواد غذایی را در منزل خرد و به قطعات ریز تبدیل کنید. بلندر دستی از لحاظ ابعاد و اندازه با بلندرهای صنعتی متفاوت است و کوچکتر میباشد. برای خرید بلندر باید بودجه خود را نیز مد نظر داشته باشید و توجه داشته باشید که برخی بلندرها نسبت به برند و مدلشان از قیمت بالایی برخوردار هستند.

قیمت بلندر

قیمت بلندر نسبت به برند و مدل آن متفاوت میباشد. در فروشگاه ها انواع بلندر در برندها و همچنین مدل های مختلف بفروش میرسد که  هر یک نیز از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. البته نباید این موضوع نیز ناگفته بماند که قیمت بلندر در فروشگاه های مختلف نیز متفاوت میباشد و برخی لنگراز فروشگاه ها قیمت های خود را بسیار غیرمنصفانه و بالا در نظر میگیرند. قیمت بلندر در فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه هایی که بصورت حضوری محصولات خود را عرضه میکنند بسیار مناسب میباشد. در فروشگاه اینترنتی لیون ایران علاوه بر اینکه میتوانید بلندر با قیمت مناسب را خریداری نمایید قادر خواهید بود تا با مشاهده محصولات و دریافت اطلاعات کامل خریدی آگاهانه داشته باشید.





بازدید (188)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


.: Designed By Night-Skin.com - Seo & Translate By SeoGaleb.Ir :.


[ طراحی : نایت اسکین سئو و ترجمه: سئو قالب ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]


مقالات سئو

امروزه غذاساز یا همان بلندر از وسایل ضروری یک آشپزخانه محسوب میشود و به وسیله آن میتوان انواع مواد غذایی را به خوبی و در عرض مدت کوتاهی له و یا به قطعات ریز تبدیل نمود. بلندر از یک ظرف گود به همراه یک

سئو قالب

آرشیو

فروم

Site Map

عناوین

SeoGaleb.Ir