مقالات سئو
ميكسرها در صنعت براي مخلوط كردن انواع مواد جامد يا مايع در مقادير زياد و با حجم بالا استفاده مي شوند. ميكسر ها متناسب با نوع فعاليتي كه انجام مي دهند داراي تيغه ي مخصوص به خود هستند. ولي غالبا هر 
...
آخرین مطالب انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
[Forum_Post_Title] [Forum_Post_Count_Answer] [Forum_Post_Hit] [Forum_Post_Last_Author]
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 14 مرداد 1398 - 9:51 توسط فرشته شکری

ميكسرها در صنعت براي مخلوط كردن انواع مواد جامد يا مايع در مقادير زياد و با حجم بالا استفاده مي شوند. ميكسر ها متناسب با نوع فعاليتي كه انجام مي دهند داراي تيغه ي مخصوص به خود هستند. ولي غالبا هر ميكسر داراي چند تيغه ي اضافه مي باشد كه در صورت نياز به تغيير كار ميكسر بتوان با عوض كردن تيغه ، از ميكسر در زمينه ي مورد نظر استفاده كرد. ميكسر مي تواند متناسب با نوع فعاليت خود حتي مواد را ذوب كند. هر ميكسر از يك مخزن خيلي بزرگ جهت نگه داري مواد و يك تيغه خهت خرد كردن و مخلود كردن مواد تشكيل شده است.

ميكسر صنعتي به دليل استفاده ي زياد و امكان قرار گرفتن در مجاورت آب و هوا از انواع استيل هاي ضد زنگ ، فولاد ، چدن و آلمينيوم توليد مي شود كه در مقابل فرسايش مقاومت بالايي دارد. همچنين ميكسر در برابر نفوذ گرد و غبار ايزوله شده است و داخل آن كاملا بهداشتي مي باشد ولي در صورت نياز به شستشوي داخل ميكسر مي توانيد به راحتي اين كار را انجام دهيد.

ميكسر در صنعت از ماشين آلات مهم و ضروري محسوب مي شود زيرا مخلوط كردن و تركيب مواد از جمله كارهاي اوليه براي توليد يك محصول مي باشد. به همين دليل ازميكسر در صنايع بسياري از جمله شيميايي ، دارويي ، خمير و كاغذ ، آرايشي و بهداشتي و خودروسازي استفاده مي شود . به همين دليل بدنه ي ميكسر بايد از بهترين آلياژ ضد زنگ توليد شود و علاوه بر اين در تيغه و الكتروموتور گرداننده ي تيغه بايد از باكيفيت ترين قطعات استفاده شود.قرار دادن ميكسر در محل مورد نظر در زمان كوتاهي قابل اجراست ولي بايد قطعات ميكسر و مونتاژ ميكسر از كيفيت بالايي برخوردار باشد.

شركت درگستر ساحل از معتبرتيرين شركت هاي فروش ميكسر در كشور مي باشد ، با مراجعه به سايت شركت درگستر ساحل از نمونه ميكسر ها ديدن نماييد.





بازدید (56)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


.: Designed By Night-Skin.com - Seo & Translate By SeoGaleb.Ir :.


[ طراحی : نایت اسکین سئو و ترجمه: سئو قالب ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]


مقالات سئو

ميكسرها در صنعت براي مخلوط كردن انواع مواد جامد يا مايع در مقادير زياد و با حجم بالا استفاده مي شوند. ميكسر ها متناسب با نوع فعاليتي كه انجام مي دهند داراي تيغه ي مخصوص به خود هستند. ولي غالبا هر 

سئو قالب

آرشیو

فروم

Site Map

عناوین

SeoGaleb.Ir